Hauptinformation
Customer Experience / User Experience Expert
Tagessatz: sichtbar für Mitglieder
Verfügbarkeit: sichtbar für Mitglieder
Reisebereitschaft: Weltweit
Beruflicher Status: Freelancer
Beratungserfahrung: 12 Jahr/-re
Sprachen: Deutsch, Französisch, Englisch,
Zur Person
A commercially aware, technically astute senior-level executive with over fifteen years of international experience. Disruptive thinker, analyst and innovator who embraces technology to transform business and solidify customer engagement. Serves as a trusted advisor and confidante to multicultural business partners, vendors, management teams and stakeholders
Kernkompetenzen
• Product Development & Downstream Introduction • Business Process Re-engineering • Multi-Cultural Leadership & Development • Lean Management • Crisis Management & Communication • Demand & Supply Management • Blended Training curricula • Marketing Strategies & Sales Operations • Communication of Brand, Mission & Focus • Customer-Centric Design & Culture • Transformation of Architecture & e-Commerce • Financial Management, Analysis, & Reporting • Cross-Functional Team Leadership • Digital CRM optimization • Electric vehicles • Autonomous / Connected Technology • MS Office
Kompetenzen
Branchen
Sprachen
Deutsch
Muttersprache
Französisch
Muttersprache
Englisch
Fließend
Persönliche Daten
Nationalität: deutsch
Arbeitserlaubnis: Europäische Union,
Sicherheitsüberprüfung: Ja
Berufserfahrung: 28 Jahr/-re